Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Seorang datuk berusia 80 tahun tidak tahan nafsunya merogol gadis berusia 23 tahun sehingga hamil Tidak berpuas hati budak lelaki pun jadi sasaran.

Selepas kes rogol pelajar perempuan berusia 23 tahun di ibu kota New Delhi dua bulan lalu, satu lagi kejadian rogol berlaku di India.

 Kali ini seorang lelaki berusia 60 tahun didakwa merogol seorang budak lelaki berusia 19 tahun di sebuah kampung di negeri barat daya Karnataka.

 Isnin (4/2), polis hari ini telah menahan lelaki tua rabun dekat bernama Abubakar ini setelah orang tua mangsa melaporkannya.  Remaja itu kini telah dibawa ke hospital.  Abubakar, seorang pekerja kontraktor dari Hagaribommanahalli City, disyaki menculik dan merogol gadis itu tiga hari lalu.  Abubakar, seorang pekerja kontraktor dari Hagaribommanahalli City, disyaki menculik dan merogol gadis itu tiga hari lalu.

Posting Komentar untuk "Seorang datuk berusia 80 tahun tidak tahan nafsunya merogol gadis berusia 23 tahun sehingga hamil Tidak berpuas hati budak lelaki pun jadi sasaran."