Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Inalillahi 😭😭Siti Sarah Muncul Dalam Mimpi Memberikan pesan Restui Hubungan ---"Dia Setuju..” – Akhirnya Terjawab Teka Teki Org Ramai, Tahniah Shuib Dan Zara Zya –

Shuib atau nama sebenar
Shamira Muhammad merupakan seorang pelawak,
pelakon, pengacara, penyanyi
dan penyampai radio Malaysia. Beliau berkahwin dengan Siti Sarah yang juga seorang penyanyi pada tahun 2011. Pasangan ini amat bahagia dan dikurniakan seramai 4 orang anak. Pada tahun 2021, dikala C0v!d.19 melanda dunia, Siti Sarah yang sedang mengandung anak ke-4 ketika itu telah dijangkiti virvs tersebut. Berita sedih menggemparkan negara pada 9 August 2021 apabila dikhabarkan tentang pemergi4n arw4h Siti Sarah. Pemergian arw4h memberi kesan yang besar kepada Shuib dan keluarga. Rakyat Malaysia juga turut terasa akan pemergian arw4h.

Kini, sudah setahun berlalu dan ada desas-desus mengatakan Shuib sedang mencari pengganti. Yang terbaharu, dikatakan Shuib semakin rapat dengan Zara Zya yang juga merupakan seorang pelakon. Melihatkan hubungan mereka yang semakin rapat dan sering memuat naik gambar di instagram membuatkan netizen tertanya-tanya, Apakah Hubungan Mereka?

Menerusi video hasil kongsian Zara Zya di instagram, akhirnya teka-teka orang ramai sudah terjawab. Melalui video tersebut, Zara Zya “bersetuju” untuk membuka sebuah cawangan Bumblebee. Cawangan Bumblebee itu akan dibuka di Tasik Permaisuri Cheras.

Posting Komentar untuk "Inalillahi 😭😭Siti Sarah Muncul Dalam Mimpi Memberikan pesan Restui Hubungan ---"Dia Setuju..” – Akhirnya Terjawab Teka Teki Org Ramai, Tahniah Shuib Dan Zara Zya –"